Sala La Cate

El 1931 van començar les obres de construcció de l'edifici del Patronat de la Catequística i l'octubre de 1932 es va inaugurar la sala d'espectacles.

El teatre de La Cate, com popularment se l'ha conegut, ha acollit durant molts anys, amb els seus alts i baixos, a grups i entitats teatrals i podríem dir que ha estat el bressol del teatre figuerenc. Per l’escenari de La Cate han passat la majoria de companyies locals de llarga trajectòria de la ciutat,  com el Grup Verdaguer, l'Elenc Dramàtic del Patronat, l'Agrupació Marquina, l'Agrupació Arlequí, el Grup Teatral Tespis o Taller de Teatre. Durant molts d'anys va ser la seu de les representacions dels Pastorets i, recentment, ho torna a ser.

Actualment i amb la reforma del 2011, la Sala La Cate s’ha convertit amb el complement perfecte del Teatre Municipal el Jardí, ja que el seu aforament de 300 localitats el fa un espai més que profitós per espectacles de petit i mitjà format.

D’acord amb un conveni entre l'Ajuntament de Figueres i El Patronat de la Catequística, el consistori s’ocupa actualment de la gestió de la sala principal de l’edifici.

 

 

Com arribar-hi?

Activitats

SCRATCH Comprar
Gener - juny 2023
SCRATCH
A.K.A. Teatro
ds. 25.03.23 | 20:00 h
Sala La Cate
Març de dones Teatre
ANGLE MORT
Versus Text / Programació de l'entitat La Cate
ds. 15.04.23 | 20:00 h
Sala La Cate
Teatre
NÚRIA GRAHAM: CYCLAMEN
Cicle 66butaques
dv. 21.04.23 | 21:00 h
Sala La Cate
Música
MOSTRA DEL GRUP DE TEATRE JOVE DE L'OFICINA JOVE DE L'ALT EMPORDÀ
ds. 22.04.23 | 20:00 h
Sala La Cate
Teatre
CONCERT D'HOMENATGE A PAU CASALS
Amb Sveta Trushka / Programació de l'entitat La Cate
dv. 28.04.23 | 18:00 h
Sala La Cate
Música
UN CONCERT A LA CASA BLANCA
La Drecera / Programació de l'entitat La Cate
dl. 01.05.23 | 18:00 h
Sala La Cate
Teatre

Altres espais escènics