Preguntes freqüents

Com puc imprimir o recuperar les meves entrades?

Un cop finalitzada la compra, rebràs un missatge de confirmació al teu correu electrònic de registre. Des d’aquest tens l’opció de descarregar o imprimir les entrades en format PDF o codi QR. Pots recuperar-les en qualsevol moment accedint a través del teu compte personal de la web (https://figueresaescena.koobin.com) al menú “Zona personal”.

 

No em deixa imprimir les entrades perquè he aplicat un descompte.

Les entrades comprades amb determinats descomptes (socis de La Cate, Joventuts Musicals de Figueres, etc.) no es podran imprimir en el moment de fer la compra per internet, s'han de recollir a taquilla juntament amb el comprovant de compra i el carnet o identificador corresponent per obtenir el descompte.

Els descomptes que no requereixen passar per taquilla seran validats durant l'accés a l’equipament mostrant l’identificador corresponent (DNI, targeta soci...).

 

Com puc comprar un abonament o un paquet excel·lent + estrella?

Podeu aconseguir-los a taquilla o bé a través de https://figueresaescena.koobin.com a la pestanya 'Paquets'.

 

Necessito la localitat d’acompanyant de mobilitat reduïda de fila 1 del Teatre Municipal el Jardí, com ho faig?

Les persones amb mobilitat reduïda que vulguin l’entrada d’acompanyant del costat a fila 1 han de contactar amb figueresaescena@figueres.org o bé trucar al 972 501 911 en horari de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 h i de 16.00 a 20.00 h. Aquesta localitat està reservada per assegurar que ningú la compra. 

 

Quantes entrades puc comprar per internet?

Pots comprar un màxim de 10 entrades per operació. Si necessites comprar-ne més, desconnecta't del compte personal i tornar a connectar-te per comprar-ne més. I així, successivament fins que hagis comprat les que necessitis.

 

Com puc aconseguir el descompte per grups?

Els grups de més de 10 persones tenen un descompte especial sobre el preu de l’entrada. Descompte disponible a la taquilla del Teatre Municipal el Jardí o contactant al tel. 972 501 911 o a figueresaescena@figueres.org 

 

Quant temps tinc per pagar les entrades?

Disposes de 20 minuts per a finalitzar el procés de pagament a la passarel·la bancària. Si excediu aquest temps la compra no es durà a terme correctament. Tingueu disponible la vostra targeta bancària per agilitzar el procés.

 

El meu pagament amb targeta de crèdit / dèbit (TPV TAG) ha estat denegat. Què puc fer?

Contacta amb la teva companyia de targeta de crèdit i/o dèbit, o amb l’entitat bancària que la va emetre, o bé torna-ho a provar amb una altra targeta. L’autoidentificació i la validació del pagament és responsabilitat de les institucions de crèdit. El teu pagament pot haver estat denegat per haver excedit el teu límit de crèdit o per tenir la targeta bloquejada.

 

Què he de fer si no he arribat al final de la compra per problemes amb la targeta de crèdit / dèbit (TPV TAG)?

Has de tornar a iniciar el procés de compra. Primer de tot, desconnecta't del teu compte. Espera uns 10-20 minuts perquè les localitats que havies seleccionat es desbloquegin per tornar-les a comprar. Torna a accedir al teu compte personal amb el teu e-mail i la contrasenya. Comprova que la teva cistella està buida, i si no elimina les localitats que havies seleccionat tot clicant la icona de la "paperera". Inicia la compra de nou, ja sigui des de la pestanya d’esdeveniments o espais.

 

Com puc modificar o anul·lar la meva compra?

Una vegada adquirida l’entrada no serà retornat l'import, excepte per cancel•lació de l’esdeveniment. En aquest cas l’organització es compromet a la devolució de l’import d’aquesta entrada.