L’IMPERATIU CATEGÒRIC

De Victoria Szpunberg

Finalitzat
Gener-juny 2025
DURADA:  1 h 15 min
divendres, 9 de maig | 20:00 h

Aquest espectacle disposa de servei de canguratge. Més informació i inscripcions.

Compartir
Clara G., professora associada d’ètica a la facultat de Filosofia, està en crisi. Passats els cinquanta, acabada de separar, sense poder aconseguir plaça a la universitat i a punt de quedar-se sense casa, comença a patir uns atacs estranys. Es desmaia sovint, sent sorolls persistents, l’envaeixen pensaments foscos, paranoics. Ha format part del sistema, però cada cop és més a prop del marge. Navega a la deriva, topant amb diversos homes, fins que la seva brúixola ètica es redreça per una troballa casual: un ganivet de cuina fabulosament esmolat.
 

L’imperatiu categòric és una comèdia, descarnada i tendra alhora, sobre la precarització de la universitat, l’habitatge i la solitud, interpretada per Xavi Sáez i Àgata Roca.

Millor actriu de la temporada 23/24 del Teatre Memorial Margarida Xirgu (Àgata Roca), millor text Fundació SGAE als premis Butaca 2024 (Victoria Szpunberg) i millor actriu principal (Àgata Roca), millor text (Victoria Szpunberg) i millor espai escènic (Judit Colomer) als XXVII Premis de la Crítica?.

Interpretació: Àgata Roca i Xavi Sáez | Autoria i direcció: Victoria Szpunberg | Producció: Teatre Lliure

Talent Km0

Divendres
09
mai
Des de
22 €
Finalitzat